Book Now
Locations
Book Now

Όροι Χρήσης

  1. Πεδίο Εφαρμογής

    1. Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις ισχύουν για κάθε ενοικίαση διαμερισμάτων για σκοπούς διαμονής καθώς και για οποιαδήποτε επιπλέον υπηρεσία παρέχεται από το κατάλυμα στους πελάτες του.
    2. Το sublet των διαμερισμάτων για διαφορετικό σκοπό από διαμονή επιτρέπεται μόνο με γραπτή συγκατάθεση του καταλύματος.
    3. Όροι και προϋποθέσεις από τον πελάτη ισχύουν μόνο εφόσον έχει προηγηθεί έγγραφη συμφωνία.
  2. Σύναψη Συμφωνίας – Συμβαλλόμενα Μέρη – Περιορισμός Ευθύνης

    1. Η συμφωνία διαμονής τίθεται σε ισχύ μόλις γίνει αποδοχή της κράτησης από το κατάλυμα. Το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να επιβεβαιώσει την κράτηση γραπτώς.
    2. Συμβαλλόμενοι είναι το κατάλυμα και ο πελάτης. Αν η κράτηση γίνει από τρίτο πρόσωπο για λογαριασμό του πελάτη, αμφότεροι ευθύνονται από κοινού.
    3. Το κατάλυμα ευθύνεται για τις συμβατικές του υποχρεώσεις, αλλά η ευθύνη περιορίζεται σε περιπτώσεις πρόθεσης ή βαριάς αμέλειας, ειδικά σε τομείς εκτός των κύριων υπηρεσιών.
    4. Οποιαδήποτε απαίτηση του πελάτη παραγράφεται σε έξι μήνες.
    5. Οι παραπάνω περιορισμοί ευθύνης και η προθεσμία παραγραφής ισχύουν επίσης υπέρ του καταλύματος σε περίπτωση παράβασης προσυμβατικών υποχρεώσεων ή θετικής παραβίασης της σύμβασης.
  3. Πληρωμές μέσω της Ιστοσελίδας του master

    1. Όλες οι διαδικτυακές συναλλαγές με πιστωτική κάρτα υπόκεινται σε έλεγχο ταυτοποίησης μέσω “3DSecure” ή “Safekey”.
    2. Για προπληρωμένες κρατήσεις, το ποσό χρεώνεται άμεσα μετά την επιβεβαίωση, και δημιουργείται ένας «Credit Card Token». Το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να το χρησιμοποιήσει για εκκρεμείς πληρωμές, συμπεριλαμβανομένων χρεώσεων για μη εμφάνιση ή ακύρωση.
    3. Για μη προπληρωμένες κρατήσεις, ζητούνται στοιχεία πιστωτικής κάρτας ως εγγύηση, με δυνατότητα χρέωσης σε περίπτωση ακύρωσης ή μη εμφάνισης.
    4. Το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να μην προσφέρει συγκεκριμένους τρόπους πληρωμής ή να παραπέμπει σε εναλλακτικές επιλογές. Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής θα εμφανίζονται κατά τη διαδικασία της κράτησης.
  4. Παροχές, τιμές, πληρωμή

    1. Η επιχείρηση υποχρεούται να διατηρεί τα δωμάτια που έχουν κρατηθεί από τον πελάτη και να παρέχει τις υπηρεσίες που έχουν συμφωνηθεί.
    2. Ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλει το συμφωνημένο αντίτιμο για τη διαμονή καθώς και για οποιαδήποτε επιπλέον υπηρεσία έχει συμφωνηθεί. Το ίδιο ισχύει και για υπηρεσίες ή έξοδα που πραγματοποιήθηκαν από το κατάλυμα προς τρίτους, κατόπιν αιτήματος του πελάτη.
    3. Οι συμφωνημένες τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ (εκτός από τα καταλύματα στο Ισραήλ, όπου οι τιμές ενδέχεται να εμφανίζονται χωρίς ΦΠΑ για μη Ισραηλινούς, βάσει γλώσσας και τοποθεσίας IP, σύμφωνα με τους κανονισμούς ΦΠΑ του Ισραήλ). Οποιαδήποτε αύξηση του ΦΠΑ επιβαρύνει τον πελάτη. Αν η χρονική περίοδος μεταξύ της σύναψης και της υλοποίησης της σύμβασης υπερβαίνει τους τέσσερις μήνες, το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να αυξήσει τις συμφωνημένες τιμές σε εύλογο βαθμό, αλλά όχι περισσότερο από 10%, εφόσον έχουν αυξηθεί γενικά οι τιμές για αντίστοιχες υπηρεσίες.
    4. Το κατάλυμα μπορεί επίσης να αναπροσαρμόσει τις συμφωνημένες τιμές εάν δώσει τη συγκατάθεση του σε αλλαγές που ζητηθούν από τον πελάτη μετά τη σύναψη της σύμβασης, όπως για παράδειγμα αλλαγή στον αριθμό των διαμερισμάτων, στη διάρκεια της διαμονής ή στις παρεχόμενες υπηρεσίες.
    5. Οποιοδήποτε τιμολόγιο εκδίδεται από το κατάλυμα χωρίς καθορισμένη ημερομηνία λήξης, είναι πληρωτέο χωρίς έκπτωση εντός 10 ημερών από την παραλαβή του. Το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να απαιτήσει ανά πάσα στιγμή την άμεση εξόφληση των απαιτήσεών του. Σε περίπτωση καθυστέρησης πληρωμής, μπορεί να επιβληθεί τόκος υπερημερίας ύψους 5% πάνω από το βασικό επιτόκιο. Και τα δύο μέρη – το κατάλυμα και ο πελάτης – διατηρούν το δικαίωμα να διεκδικήσουν χαμηλότερη ή υψηλότερη αποζημίωση, ανάλογα με την περίπτωση.
    6. Σύμφωνα με τη νομοθεσία περί οργανωμένων ταξιδιών, το κατάλυμα δικαιούται να ζητήσει εύλογες προκαταβολές ή εγγυητικές πληρωμές κατά τη σύναψη της σύμβασης ή και μεταγενέστερα. Το ποσό και οι προθεσμίες καταβολής αυτών των πληρωμών θα συμφωνούνται μέσα στη σύμβαση.
    7. Ο πελάτης μπορεί να προβεί σε συμψηφισμό ή μείωση απαίτησης του καταλύματος μόνο εάν πρόκειται για απαίτηση που δεν αμφισβητείται ή είναι νομικά δεσμευτική.
  5. Ακύρωση από τον πελάτη (ακύρωση κράτησης, μη εμφάνιση)

    1. Η ακύρωση της σύμβασης από τον πελάτη απαιτεί γραπτή συναίνεση από το κατάλυμα. Αν το κατάλυμα δεν επιβεβαιώσει γραπτώς την ακύρωση, τότε ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλει το πλήρες ποσό που είχε συμφωνηθεί, ακόμη κι αν δεν κάνει χρήση των υπηρεσιών. Η υποχρέωση αυτή δεν ισχύει σε περιπτώσεις αθέτησης των υποχρεώσεων του καταλύματος ή άλλων περιστάσεων όπου υπάρχει υπαιτιότητα από την πλευρά του.
    2. Αν το κατάλυμα και ο πελάτης έχουν συμφωνήσει συμβατικά μια προθεσμία για ακύρωση χωρίς χρέωση, ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την κράτηση έως την ημερομηνία αυτή χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση ή απαίτηση αποζημίωσης από το κατάλυμα. Το δικαίωμα ακύρωσης του πελάτη παύει να ισχύει εάν δεν ασκηθεί εγγράφως μέχρι την προκαθορισμένη προθεσμία, εκτός αν υπάρχει αθέτηση υποχρεώσεων από το κατάλυμα ή άλλη υπαιτιότητα του.
    3. Σε περίπτωση ακύρωσης από τον πελάτη χωρίς ειδοποίηση και χωρίς συμφωνία με το κατάλυμα, το συνολικό ποσό της κράτησης παραμένει πληρωτέο στο ακέραιο.
    4. Το κατάλυμα μπορεί να ζητήσει από τον πελάτη αποζημίωση για τις ζημιές που υπέστη, με τη μορφή κατ’αποκοπή ποσού. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλει το 90% της συμφωνημένης τιμής για διαμονή με ή χωρίς πρωινό, το 70% για ημιδιατροφή και το 60% για πλήρη διατροφή. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να αποδείξει ότι είτε δεν υπήρξε καμία ζημία για το κατάλυμα είτε ότι η ζημία ήταν μικρότερη από το ποσό που του ζητήθηκε.
  6. Ακύρωση από το κατάλυμα

    1. Αν ο πελάτης έχει συμβατικό δικαίωμα για δωρεάν ακύρωση εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, τότε και το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει τη σύμβαση εντός αυτής της προθεσμίας, σε περίπτωση που υπάρξουν αιτήματα κράτησης για τα ίδια δωμάτια από άλλους πελάτες και ο αρχικός πελάτης δεν παραιτηθεί του δικαιώματος ακύρωσης κατόπιν σχετικού αιτήματος από το κατάλυμα.
    2. Το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει τη σύμβαση εάν η προκαταβολή δεν καταβληθεί εντός της συμφωνημένης προθεσμίας, ακόμη και μετά τη χορήγηση εύλογης επιπλέον προθεσμίας πληρωμής συνοδευόμενης από σχετική ειδοποίηση άρνησης παροχής υπηρεσιών.
    3. Το κατάλυμα διατηρεί επίσης το δικαίωμα να ακυρώσει τη σύμβαση εκτάκτως για ουσιωδώς δικαιολογημένους λόγους, όπως ανωτέρα βία ή άλλες καταστάσεις εκτός του ελέγχου του που καθιστούν αδύνατη την εκτέλεση της σύμβασης· εάν η κράτηση έγινε με παραπλανητικές ή ψευδείς πληροφορίες σχετικά με ουσιώδη στοιχεία, όπως η ταυτότητα του πελάτη ή ο σκοπός της διαμονής· ή αν το κατάλυμα έχει βάσιμο λόγο να θεωρεί ότι η χρήση των υπηρεσιών του ενδέχεται να θέσει σε κίνδυνο την εύρυθμη λειτουργία του, την ασφάλεια ή τη δημόσια εικόνα του, χωρίς να ευθύνεται το ίδιο για αυτό· καθώς και σε περίπτωση παραβίασης του άρθρου I, παράγραφος 2, όπως αναφέρεται παραπάνω.
    4. Το κατάλυμα οφείλει να ενημερώσει άμεσα τον πελάτη για την άσκηση του δικαιώματος του για ακύρωση.
    5. Σε περίπτωση δικαιολογημένης ακύρωσης από το κατάλυμα, ο πελάτης δεν διατηρεί κανένα περαιτέρω δικαίωμα αποζημίωσης.
  7. Διαθεσιμότητα, παράδοση και επιστροφή διαμερισμάτων

    1. Ο πελάτης δεν έχει το δικαίωμα επιλογής συγκεκριμένων δωματίων
    2. Τα διαμερίσματα που έχουν κρατηθεί δεν είναι διαθέσιμα στον πελάτη πριν τις 15:00 την ημέρα άφιξης που έχει συμφωνηθεί. Ο πελάτης δεν αποκτά το δικαίωμα πρόωρης πρόσβασης στα δωμάτια.
    3. Τα δωμάτια πρέπει να εκκενωθούν και να είναι διαθέσιμα στο κατάλυμα το αργότερο έως τις 11:00 π.μ. την ημέρα αναχώρησης που έχει συμφωνηθεί. Μετά από αυτή την ώρα, το κατάλυμα μπορεί να χρεώσει το 50% της κανονικής τιμής διαμονής (τιμή καταλόγου), εάν ο πελάτης αποχωρήσει αργότερα από τη συμφωνημένη ώρα αλλά πριν τις 18:00, ή το 100% αν η αποχώρηση γίνει μετά τις 18:00. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να αποδείξει ότι είτε δεν υπήρξε ζημία για το κατάλυμα είτε ότι η ζημία ήταν μικρότερη από το ποσό που του ζητήθηκε.
  8. Ευθύνη του καταλύματος

    1. Το κατάλυμα φέρει ευθύνη για την εκπλήρωση των συμβατικών του υποχρεώσεων με τη δέουσα επιμέλεια ενός συνετού επαγγελματία. Ωστόσο, η ευθύνη του περιορίζεται σε περιπτώσεις ελλείψεων που δεν αφορούν βασικά στοιχεία της παρεχόμενης υπηρεσίας, ζημιών, έμμεσων απωλειών ή άλλων δυσλειτουργιών που προκύπτουν από δόλο ή βαριά αμέλεια του καταλύματος. Αν προκύψουν ελλείψεις ή άλλες δυσλειτουργίες στις υπηρεσίες, το κατάλυμα θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποκατάσταση τους, μόλις τις διαπιστώσει ή λάβει σχετική ειδοποίηση από τον πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Ο πελάτης οφείλει να συμβάλει στην αποκατάσταση, ώστε να περιοριστεί οποιαδήποτε πιθανή ζημία.
    2. Για αντικείμενα και προσωπικά είδη που φέρνει ο πελάτης στο κατάλυμα, η ευθύνη του καταλύματος ορίζεται βάσει των νομικών διατάξεων, μέχρι το εκατονταπλάσιο της τιμής του δωματίου, με ανώτατο όριο τα 3.000 ευρώ. Για μετρητά, τίτλους ή άλλα τιμαλφή, το όριο ευθύνης ανέρχεται στα 750 ευρώ. Μετρητά, τίτλοι ή τιμαλφή μπορούν να φυλάσσονται στο χρηματοκιβώτιο του καταλύματος ή στο χρηματοκιβώτιο του δωματίου, με μέγιστη αξία τα 25.000 ευρώ. Το κατάλυμα συνιστά ανεπιφύλακτα τη χρήση αυτής της δυνατότητας. Αξιώσεις αποζημίωσης παραγράφονται, εάν ο πελάτης δεν ειδοποιήσει το κατάλυμα για την απώλεια, καταστροφή ή ζημιά χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση.
    3. Η απεριόριστη ευθύνη του καταλύματος διέπεται από τις ισχύουσες νομικές διατάξεις.
    4. Αν παρέχεται στον πελάτη θέση στάθμευσης στον χώρο ή το γκαράζ του καταλύματος, δεν συνάπτεται συμφωνία φύλαξης, ακόμη και αν υπάρχει χρέωση. Ο φορέας εκμετάλλευσης του καταλύματος φέρει ευθύνη μόνο σε περιπτώσεις δόλου ή βαριάς αμέλειας, σύμφωνα με τις εκάστοτε νομικές διατάξεις. Το κατάλυμα δεν φέρει ευθύνη για ζημιές σε οχήματα που σταθμεύουν ή κινούνται στον χώρο στάθμευσης, ούτε για το περιεχόμενό τους, εφόσον η ζημιά οφείλεται σε αμελή παραβίαση υποχρέωσης που δεν αποτελεί θεμελιώδη υποχρέωση της σύμβασης. Θεμελιώδεις υποχρεώσεις είναι όσες είναι ουσιώδεις για την εκτέλεση της σύμβασης και στις οποίες ο πελάτης μπορεί εύλογα να βασιστεί. Η ευθύνη για σωματικές βλάβες που αφορούν τη ζωή, τη σωματική ακεραιότητα ή την υγεία δεν περιορίζεται από την παρούσα παράγραφο.
  9. Προστασία προσωπικών δεδομένων

    1. Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται υπό την επωνυμία “master” σέβονται απόλυτα την εμπιστευτικότητα των προσωπικών δεδομένων των πελατών τους. Σε καμία περίπτωση δεν θα κοινοποιήσουμε προσωπικά δεδομένα σε τρίτους χωρίς τη συγκατάθεσή σας, εκτός αν πρόκειται να διαβιβάσουμε το όνομά σας, τη διεύθυνση email ή τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας στο κατάλυμα της επιλογής σας ή εάν η κοινοποίηση απαιτείται από τον νόμο. Ωστόσο, διατηρούμε το δικαίωμα να κοινοποιούμε προσωπικά δεδομένα σε συνδεδεμένες εταιρείες του ομίλου μας (εντός ή εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης), περιλαμβανομένων των εργαζομένων τους, αξιόπιστων εκπροσώπων και συνεργατών, οι οποίοι διαθέτουν εξουσιοδότηση για την πρόσβαση στα δεδομένα αυτά, αποκλειστικά για την παροχή των υπηρεσιών που ζητούν οι πελάτες μας. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε επίσης την πολιτική απορρήτου και cookies.
  10. Περαιτέρω Επικοινωνία

    Με την ολοκλήρωση της κράτησης σας, αποδέχεστε να λαμβάνετε:

    1. Ενημερωτικά emails και μηνύματα (μέσω WhatsApp ή SMS), τα οποία θα σας αποσταλούν μετά την ολοκλήρωση της κράτησής σας και θα περιλαμβάνουν όλες τις σχετικές λεπτομέρειες, οδηγίες για το check-in και πληροφορίες άφιξης. 
    2. Ενημερωτικά emails και μηνύματα (μέσω WhatsApp ή SMS) που ενδέχεται να σας αποσταλούν κατά τη διάρκεια ή μετά τη διαμονή σας σε κάποιο από τα καταλύματά μας, με πρόσκληση να συμπληρώσετε τη φόρμα αξιολόγησης ή για άλλη μη διαφημιστική επικοινωνία.
    3. Πέρα από τις παραπάνω αναφερόμενες επικοινωνίες και τα email στα οποία έχετε εγγραφεί ενεργά, δεν θα σας αποστέλλουμε άλλες ειδοποιήσεις, email ή μηνύματα, εκτός αν μας δώσετε συγκεκριμένη συγκατάθεση.

     

  11. Τελικές διατάξεις

    1. Οποιαδήποτε τροποποίηση, συμπλήρωση ή αλλαγή της σύμβασης, της αποδοχής της κράτησης ή των παρόντων όρων και προϋποθέσεων, συμπεριλαμβανομένης και της παρούσας διάταξης, είναι έγκυρη μόνο εάν γίνει εγγράφως. Μονομερείς τροποποιήσεις από την πλευρά του πελάτη δεν θεωρούνται έγκυρες.
    2. Οποιαδήποτε τροποποίηση, συμπλήρωση ή αλλαγή της σύμβασης, της αποδοχής της κράτησης ή των παρόντων όρων και προϋποθέσεων, συμπεριλαμβανομένης και της παρούσας διάταξης, είναι έγκυρη μόνο εφόσον πραγματοποιηθεί εγγράφως. Τυχόν μονομερείς τροποποιήσεις από τον πελάτη δεν έχουν ισχύ.
    3. Ο τόπος εκπλήρωσης των υποχρεώσεων και ο τόπος πληρωμής είναι η έδρα του καταλύματος.
    4. Αποκλειστική αρμοδιότητα – συμπεριλαμβανομένων διαφορών σχετικών με επιταγές και συναλλαγματικές – έχει η έδρα του καταλύματος.
    5. Σε περίπτωση που κάποια διάταξη των παρόντων όρων και προϋποθέσεων κριθεί άκυρη ή καταστεί ανενεργή, η ισχύς των υπολοίπων όρων δεν επηρεάζεται. Η άκυρη διάταξη θα αντικαθίσταται αυτόματα από έγκυρη και ισοδύναμη διάταξη, η οποία θα ανταποκρίνεται καλύτερα στα οικονομικά συμφέροντα των συμβαλλόμενων μερών. Κατά τα λοιπά, ισχύουν οι σχετικές διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας.
    6. Για συναντήσεις, εκδηλώσεις και άλλες διοργανώσεις, ισχύουν ξεχωριστοί όροι και προϋποθέσεις.
    7. Παιδιά έως 3 ετών θεωρούνται βρέφη. Μέχρι την ηλικία των 12 ετών, η τιμολόγηση για τα παιδιά καθορίζεται βάσει της παιδικής πολιτικής κάθε καταλύματος.